EXPEDIERE SI LIVRARE
RETURNARI SI RAMBURSARI
PLATA, PRETURI SI PROMOTII
COMENZI
GESTIONAREA CONTULUI TAU

EXPEDIERE SI LIVRARE

Cât timp durează expedierea?

În mod obișnuit, comenzile sunt expediate în termen de 1-2 zile. Perioada de livrare depinde de fiecare magazin în parte și de destinație. Pentru a vizualiza timpul estimat de expediere pentru comenzile tale, te rugăm să accesezi pagina Istoric comenzi: http://www.stocshop.ro/contul-meu/comenzi/. Selectează „Unde este pachetul meu?” pentru mai multe informații. Pe această pagină poți urmări progresul livrării pachetului tău în orice moment.

Cât costă expedierea?

Ne străduim să menținem costuri reduse de transport. Prețul de transport asociat cu fiecare articol este afișat la finalizarea comenzii. Costul variază în funcție de mărimea, greutatea și destinația comenzii.

Din ce locație este livrată comanda mea?

Toate coletele sunt trimise de la sediul si depozitul nostru din Timisoara. La finalul fiecarei comenzi va exista optiunea „ridicare locala” pentru cei ce locuiesc in Timisoara si imprejurimi.

Ce trebuie să fac dacă articolul meu a fost expediat la o adresă greșită?

Ai posibilitatea de a schimba adresa de livrare doar în primele 8 ore de la finalizarea achiziției. Odată ce comanda este expediată, nu mai există posibilitatea de modificare a adresei de livrare dar se poate apela la compania de curierat pentru redirectionarea coletului la adresa corecta, toate acestea in maxim 48h.

RETURNARI SI RAMBURSARI

Cum pot returna un produs?

Dorința noastră este să fii pe deplin mulțumit cu achiziția efectuată. Toate articolele pot fi returnate în termen de 10 de zile de la livrare. Pentru a returna un produs te rugam sa ne scri pe pagina de Contact.

Pot să schimb un articol?

Da produsele se pot schimba cu conditia ca taxele de curierat pentru retur sau alte cheltuieli sa fie suportate de catre client. În cazul în care comanda nu este pe măsura așteptărilor tale îți putem oferi ajutor la înlocuirea ei. Te rugăm să ne contactezi folosind pagina de Contact.

Cum îmi pot anula comanda?

Dacă este necesar să anulezi un produs, te rugăm să accesezi secțiunea Istoric comenzi. Ai la dispoziție până la 8 ore de la momentul achiziției pentru a anula orice produs pe care nu mai dorești să-l primești. Pentru produsele care nu au fost expediate sau prelucrate, va apărea o opțiune care spune „Anulare comandă”. Dupa ce faci clic pe această opțiune, comanda va fi anulată si nu vor fi aplicate taxe. În cazul în care comanda a fost deja procesată, vei beneficia de politica noastră standard de returnare.

PLATA, PRETURI SI PROMOTII

Ce metode de plată se acceptă?

  • plata ramburs prin curier
  • plata online cu cardul (Visa, Mastercard, Maestro)
  • plata cash prin ridicare/predare locala

Ce este codul promoțional? Cum funcționează?

Codurile promoționale îți permit să te bucuri de reduceri procentuale la finalizarea comenzii. Codurile promotionale sunt oferite cadou de catre noi sau pot fi castigate la diferite concursuri organizare pe blog-ul nostru si Facebook. Pentru a valorifica un cod promoțional atunci când ești gata să validezi comanda, efectuează clic pe câmpul pentru codul promoțional și tastează codul. Când faci clic pe „Aplicare”, coșul tău va fi actualizat pentru a reflecta reducerile adăugate. Te rugăm reține că unele coduri promoționale nu pot fi utilizate împreună.

COMENZI

Cum pot primi ajutor cu comanda mea?

Pentru asistență, te rugăm să ne contactezi prin intermediul paginii de Contact sau prin telefon la 0751.949494

De ce nu a fost efectuată comanda mea?

În cazul în care comanda nu a fost efectuată sau nu apare în istoricul comenzilor, există posibilitatea să fi fost refuzat cardul sau sa fie omis vreun pas in finalizarea comenzii. Iată câteva motive pentru care s-ar fi putut întâmpla acest lucru.

  • Cardul a expirat.
  • Contul nu are fonduri suficiente.
  • Cardul a fost raportat ca fiind furat sau înghețat.

Unde pot găsi factura pentru comanda mea?

Poți găsi factura aferentă comenzii pe pagina Istoric comenzi, făcând clic pe sectiunea Comenzi lângă comandă.

GESTIONAREA CONTULU TAU

Cum pot crea un cont?

Poți crea un cont pe Stoc Shop prin utilizarea adresei de e-mail, a contului Facebook sau Google+ pentru a facilita conectarea cu noi. Îți recomandăm să utilizezi una dintre aceste metode pentru o experiență de cumpărături mai personalizată.

Cum pot schimba adresa de e-mail asociată contului meu?

Pentru a schimba adresa de e-mail, te rugăm acceseaza pagina Editare cont.

Ce se întâmplă dacă am uitat parola?

Pentru a reseta parola, te rugăm să urmezi acești pași:

Efectuează clic pe Conectare și link „Parolă uitată”. Vei primi automat un e-mail de confirmare pentru a reseta parola.